Week van de Loopbaan: maak kennis met Werkpad

Iedereen met een zintuigelijke of communicatieve beperking die wil praten over zijn of haar loopbaanontwikkeling kan in de week van 18 tot en met 22 september kosteloos een afspraak maken met een loopbaanadviseur van Werkpad in de buurt. Ook de adviseurs voor mensen met een visuele beperking bij Bartiméus in Ermelo staan klaar.

Werkpad begeleidt mensen met een visuele of communicatieve beperking in de zoektocht naar een baan en begeleidt hen in het werk. Heeft u behoefte aan een persoonlijk advies over uw eigen loopbaan, wilt u concrete loopbaanvragen bespreken of misschien een CV check doen? Kom dan tijdens de Week van de Loopbaan.

Werkpad heeft vestigingen in Almere, Amsterdam, Deventer, Ermelo, Goes, Haren, Hoensbroek, Utrecht, Leiden, Nijmegen, Rotterdam, Sint Michielsgestel, Velp, Zoetermeer en Zwolle.

Aanmelden voor de Week van de Loopbaan bij Werkpad?
Stuur een e-mail voor het maken van een persoonlijke afspraak naar info@werkpad.nl. Geef daarin aan in welke regio u woont, of dat u direct kennis wilt maken.

Meer informatie over Werkpad leest u op de website www.werkpad.nl

De Week van de Loopbaan is een initiatief van de vereniging voor loopbaanprofessionals Noloc. In heel Nederland zetten loopbaanprofessionals en jobcoaches in deze week hun deuren open.